Thursday, November 17, 2005

Lise

Jeg havde tænkt mig at ville lave en lille kort trøje med bindebånd af alle disse mange farver i strømpegarn som er vundet op i dobbelttråd uden at tage hensyn til farver og mønsterrapporter. Der er både hele 100 g's og 50 g's nøgler + lidt rester også. De to ensfarvede skal flettes ind på overdelen på en eller anden måde, som jeg ikke helt har gjort op med mig selv endnu hvordan. Men det skal vel være noget med striber vil jeg tro. Jeg kalder den Flippertrøjen, for den må da blive til noget af et "flip".

Her ser vi et ærme (øverst) et forstykke i midten og så ryggen i bunden. Alle dele er strikket i perlestrik op til ærmegabet. Herfra strikkes i glat men på MY Rock tror jeg og med raglan indtagninger. I bunden af V-et foran skal der være et par snore (strikket på strikkemøllen) til at binde og holde lidt sammen på det hele. Det bliver spændende at se det færdige resultat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home